هایفو ۳ بعدی

لیزر الکس دایود
می 9, 2021
لیزر کیوسوئیچ
می 9, 2021
 هایفوتراپی سه بعدی 

دلایل بسیاری از جمله افزایش سن، شرایط محیطی، رژیم غذایی نادرست و … می‌تواند موجب ایجاد چین و چروک در پوست صورت شوند و به مرور زمان پوست کیفیت سابق خود را از دست خواهد داد. جوانسازی پوست امروزه با روش‌های متنوع و دستگاه‌های مختلفی صورت می‌پذیرد. یکی از راه‌های لیفت صورت و جوانسازی پوست استفاده از دستگاه هایفو و روش هایفوتراپی سه بعدی است.

این روش نوین بیشتر برای جوانسازی و برطرف کردن چین و چروک پوست صورت و گردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. هایفو که مخفف عبارت High Intensity Focused Ultrasound است در فارسی به امواج فراصوت پرتوان ترجمه می‌شود که این امواج وظیفه درمانی به عهده دارند. 

هایفوتراپی سه بعدی چیست؟

هایفو مخفف عبارت High Intensity Focused Ultrasound است. هایفوتراپی روشی برای لیفتینگ صورت، جوانسازی و رفع چین و چروک صورت است. این متد یک روش کم تهاجمی و کاملا بدون درد است که از طریق امواج فراصوت پرتوان موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌شود و در نتیجه پوستی جوان‌تر و زیباتر خواهید داشت.

در حقیقت می‌توان گفت در هایفوتراپی سه بعدی از طریق پروپ‌های خاص، امواج فراصوت پرتوان به اعماق پوست ارسال می‌شوند و از طریق ایجاد گرما در روی عمیق‌ترین قسمت‌های پوست، کلاژن‌های زیر پوست را فعال می‌کنند و موجب جوانسازی پوست، لیفت و از بین رفتن چین و چروک‌ها می‌شوند.

جوانسازی پوست با هایفوتراپی سه بعدی تنها در یک جلسه انجام می‌شود. این روش جوانسازی و لیفتینگ برای افراد بین ۳۰ تا ۷۰ سال که پوست صورت یا گردنشان به هر دلیل دچار شل‌شدگی یا افتادگی‌های خفیف شده است، روش مناسبی است. 

نتیجه نهایی هایفوتراپی سه بعدی بعد از ۳ الی ۶ ماه از انجام آن قابل مشاهده است، البته فرد بلافاصله پس از انجام آن در ناحیه تحت درمان، به میزان مختصری لیفت و سفت شدن را احساس خواهد کرد.